Het is lekker weer. ’s Ochtends vroeg en je loopt in het centrum van Rotterdam. Terwijl je langs een nog dichte roldeur loopt zie je hier rook onder vandaan komen. Brand! Je belt direct 112 voor de brandweer. De brandweer is in no time ter plaatse & blust zonder al te veel problemen de hele boel. Gelukkig maar!

Of toch niet… De bedrijfseigenaar en tevens verzekerde bij apc holland, komt aan in zijn bloemenwinkel die er normaliter tip top uit ziet, maar nu… Hij komt aan in een grote ravage met flinke rook- en roetschade. De bedrijfseigenaar die het liefst zo snel mogelijk weer open wil, belt zijn verzekeringsadviseur voor hulp. De adviseur belt op zijn beurt direct naar BELFOR, de hulpdienst van apc holland die 24 uur per dag klaar staat voor calamiteiten.

Binnen 1 uur na de melding staat de BELFOR projectmanager op de stoep van de bloemenwinkel voor een eerste inventarisatie. Met het prachtige weer wil de eigenaar zijn winkel koste wat kost voor het einde van de dag weer open hebben. Anders betekent het naast de vervelende rook- en roetschade ook nog eens omzetverlies en reputatieschade voor de winkel.

Samen met het personeel van de bloemenwinkel en een ploeg reconditioneerders van BELFOR gaat een hele club mensen aan het werk en wordt alles op alles gezet om aan de wens van de ondernemer tegemoet te komen. Binnen een recordtijd is iedereen ter plaatse om de schouders eronder te zetten en om 14.30 uur wordt een schone winkel zonder roetvervuiling opgeleverd en is van vervolgschade geen sprake meer.

Omzet verlies en verdere schade zijn gelukkig tot het minimum beperkt gebleven door het snelle handelen van alle mensen die betrokken waren. Zo zie je maar dat het altijd draait om mensen en daar zijn wij blij mee!

(Bovenstaand verhaal is gebaseerd op een waargebeurde schade.)

Als er schade is kan jouw relatie, maar ook jij als intermediair, direct bij onze partners terecht. Wij zetten de gegevens graag voor je op een rij:

calamiteiten

BELFOR is ’s werelds grootste dienstverlener op het gebied van werkzaamheden na een calamiteit.
24 uur per dag saneert en herstelt BELFOR onder ander brand-, water- en stormschades van welke
omvang dan ook. Voor verzekerden van APC Holland staat deze calamiteitendienst overal in
Nederland binnen drie uur voor de deur indien nodig.
t: 0900 – 4321 4321 (24 uur per dag)

schadebehandeling volmachtpolissen

Voor schades binnen onze eigen volmachten hebben wij een samenwerking met TPA Sedgwick. Dit betekent dat Sedgwick de gehele schadebehandeling op zich neemt, van de eerste melding tot betaling van de claim.
e: schade@apcholland.nl
t: 070 – 200 12 40 (24 uur per dag)

glasschade

Veel van onze polissen hebben standaard een allrisk dekking voor glasschade. Verzekerde mag bij schade een eigen glaszetter inschakelen maar kan ook gebruik maken van onze Glasschade Service. Het voordeel is dat verzekerde geen nota of alleen de BTW nota krijgt indien deze verrekenbaar is.
t: 088 – 452 77 07 (24 uur per dag)

sla de telefoonnummers op en adviseer je relatie hetzelfde te doen. 24 uur per dag zit er iemand voor je klaar

calamiteiten

BELFOR

0900 – 4321 4321

schadebehandeling volmachtpolissen

sedgwick

070 – 200 12 40

glasschade

glasschade

088 – 452 77 07