klacht melden
bij jouw adviseur
je kunt de klacht melden bij jouw eigen adviseur
bij apc holland
als je niet tevreden bent met de reactie op de klacht, kun je ook direct naar:
apc holland
Doctor Lelykade 60a
2583 CM Den Haag
070 763 0 763
info@apcholland.nl
De ontvangst van jouw klacht wordt binnen twee weken schriftelijk bevestigd.
Binnen zes weken na ontvangst van jouw klacht ontvang je een schriftelijke reactie met beslissing over de klacht.
bij kifid
ben je na deze reactie nog niet tevreden of heb je binnen zes weken nog geen reactie ontvangen dan kun je eventueel naar het Klachten instituut financiële dienstverlening (Kifid).
Om te bekijken of je hiervoor in aanmerking komt kun je de sneltest invullen op www.kifid.nl/sneltest/
Kifid (www.kifid.nl)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 333 8 999
consument@kifid.nl
De bovenstaande regelingen voor klachtenafhandeling laten jouw recht om een gerechtelijke procedure of een alternatieve geschillenbeslechtingsprocedure te beginnen overeenkomstig jouw contractuele rechten vrij.
heb je nog vragen?
Ontdek hoe we samen werken.