Hoe administratie een feest wordt?

Met de nieuwe Aplaza koppeling! Vul nu direct het online formulier in om aan te geven hoe je gebruik wilt maken van de Aplaza koppeling.

“Aplaza maakt het leven voor verzekeringsadviseurs gemakkelijker én goedkoper. Aplaza koppelt softwaresystemen van adviseurs met de extranetten van verzekeraars en serviceproviders waardoor het dubbel invoeren van gegevens en diverse tijdrovende administratieve handelingen tot het verleden behoren. Hierdoor zijn alle klantgegevens altijd up-to-date.”

Kortom;

  • automatische verwerking in je eigen administratie systeem
  • sneller de nieuwe polis binnen -> na definitieve acceptatie binnen een half uur verstuurd
  • ook mutaties gaan sneller -> ook na definitieve acceptatie binnen half uur verstuurd

Via Aplaza ontvang je documenten zoals het pakket- of polisblad, voorwaarden, verzekeringskaart en facturen automatisch in jouw administratiesysteem. Daarnaast is het ook mogelijk om de documenten via e-mail te ontvangen.

Vul nu direct het online formulier in om aan te geven hoe je gebruik wilt maken van de Aplaza koppeling.

 

meer weten over Aplaza?

lees dit artikel

 

of bekijk onderstaande video